Premi Treball de Recerca a l’alumna Clàudia Sacrest

El treball de recerca de l’alumna Clàudia Sacrest Gascón Cossos amb “Ment de vidre: una aproximació a l’Anorèxia i la Bulímia“, ha estat guardonat amb una menció d’honor al 12è Premi Argó de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en l’àmbit de Ciències Socials.

premi tr Clàudia Sacrest

El treball ha estat tutoritzat per la professora Carmé Alfaro, que pertany al Departament de Ciències Socials de l’INS Jaume Salvador i Pedrol.

El lliurament de premis va tenir lloc el passat dimarts 16 de juny a la sala d’actes del Rectorat de la UAB a les 18:00h.

Moltes felicitats, Clàudia!!
Sinopsi del treball de recerca “Ment de vidre: una aproximació a l’Anorèxia i la Bulímia” :
Has sentit a parlar alguna vegada del que la infravaloració i la baixa autoestima poden arribar a causar? El meu treball va més enllà i efectua una recorregut pels dos trastorns de la conducta alimentària més freqüents avui en dia: l’Anorèxia i la Bulímia. Les actituds que adopta la gent amb aquests trastorns, quina és la millor manera de lluitar contra ells, quins són els factors que potencien que la gent els pateixi, quines són les teràpies més utilitzades avui en dia, etc. Però el més important del treball és fer entendre la vertadera importància de valorar- se, apreciar- se i estimar- se a un mateix.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *