Nadales 3r ESO

L’alumnat de l’optativa de flauta de 3r d’ESO de l’institut, ha anat avui dia 18 de desembre a l’escola Pau Casals per a fer un intercanvi de Nadales amb alumnat de 6è de primària.
Entre les peces que s’han interpretat hi havia cançons en anglès, nadales… Llegeix més»

Pedrol Museum

Aquest curs 2015-16, el Departament de Ciències Socials ha posat en marxa una iniciativa anomenada Pedrol Museum.
Hem buscat unes vitrines i un espai del centre ben visible per a tothom. Dintre seu, hi ha la primera petita exposició dedicada a una civilització molt gran: l’antiga… Llegeix més»

Alumnes DELF ESCOLAR A2 i B1

Any 2014-2015. DELF ESCOLAR A2 i B1

(Sobre els exàmens DELF)
Des de fa alguns anys el seminari de francès presenta alumnes als exàmens DELF A2 i B1. Aquest any per primera vegada a més dels alumnes de 1er de BTX, s’han presentat també alumnes de 4t al DELF B1 i tots, els 24 han aprovat! . Llegir més»

Hort escolar ecològic

Amb el suport de l’Ajuntament i de l’AMPA, aquest curs hem posat en marxa un hort escolar ecològic, del seu manteniment s’encarrega l’alumnat de 1r d’ESO que fa l’optativa de l’hort.

Teatre Nacional de Catalunya

Dins el projecte Shakespeare que estem fent aquest curs des del seminari d’anglès, hem anat a veure l’obra de teatre Molt Soroll Per No Res d’aquest autor que s’està representant al Teatre Nacional de Catalunya amb els grups de batxillerat B1A i B1B.
La obra es… Llegeix més»