“EUneedsU” a Pescara (Itàlia)

Entre els dies 15 i 22 de novembre, una delegació de vuit alumnes i tres professors del centre es van desplaçar a la ciutat de Pescara (Itàlia), on va tenir lloc la tercera trobada internacional del projecte Erasmus+ en el que participa el nostre institut.

Durant aquella setmana es van fer activitats relacionades amb el tema del projecte (el sectors econòmics dels països) i es van fer visites a llocs tan interessants com el centre nacional de satèl·lits Telespazio, la fabrica de pasta De Cecco i la capital de l’Abruzzo, L’Aquila. També es va visitar Roma durant el cap de setmana.

Tot plegat en un ambient de companyonia amb estudiants dels sis països participants. Durant l’estada a Itàlia l’alumnat es va allotjar amb estudiants italians i van tenir la possibilitat de tastar la deliciosa cuina italiana. Una experiència molt enriquidora i profitosa en tots els sentits i que segur que recordaran en el futur.

Graziemile Itàlia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *