Trobada finalistes al V premi d’#elmenjarnoesllença

Dissabte 25 d’abril a les 17.00h de la tarda hem fet una trobada amb tres alumnes de 2n ESO que van quedar finalistes al V premi d’#elmenjarnoesllença, organitzat per la Fundació Espigoladors.

La Mar Aparicio, la Clàudia Llordella i la Júlia Dethloff, l’any passat van crear un vídeo sobre com és possible reutilitzar aliments que pel seu estat o aspecte, llençaríem.

Després de veure el vídeo que han editat amb l’entrega de premis, hem de dir-vos que no ens hem endut cap dels premis però com a finalistes estem molts contents tots i hem viscut la possibilitat de veure’ns i viure l’experiència d’una entrega de premis virtual.

A la trobada ens hi hem trobat les tres alumnes finalistesni les seves famílies, la Marta com a tutora del curs passat, la Lurdes, coordinadora pedagògica i el Josep Lluís, director.

Volem compartir amb vosaltres aquesta aventura viscuda i us deixem un lema importantíssim après: #elmenjarnoesllença!!!