TAO fa un graffiti a l’institut

El passat dia 7 de desembre, l’alumnat de tercer d’ESO d’Aula Oberta va fer un graffiti a la paret del camp de futbol de l’institut. Aquest projecte, “un graffiti per l’esport”, es va iniciar a la classe d’Educació Física i va continuar a la de Dibuix, i tot l’alumnat de tercer va col·laborar fent propostes i aportant idees per a decidir el graffiti que volíem al nostre centre. TAO va defensar diferents proposicions a l’hora de Català i després va fer un taller on va aprendre la tècnica per a fer graffitis. Finalment va plasmar una idea col·lectiva a una de les parets de les pistes. Amb el lema “ jugar net és guanyar” reflecteixen un dels valors relacionats amb la importància de la cooperació i l’honestedat tan en el joc com fora de l’esport.

Aquest graffiti es va fer sota la coordinació i instruccions del Werens, reconegut grafiter sabadellenc.