Taller Dieta mediterrània i hàbits saludables

Els dies 29 i 30 de gener, els alumnes de 1r d’ESO han participat als tallers sobre Dieta mediterrània i hàbits de vida saludables que ofereix el Ministerio de agricultura, pesca y alimentación.
Els tallers han iniciat amb una explicació participativa sobre què és la dieta mediterrània, fent èmfasi en la importància de tots els hàbits saludables que l’envolten com fer exercici físic, fer els àpats acompanyats, menjar àpats cuinats a casa amb aliments de temporada,…
A continuació, els alumnes han elaborat una recepta amb uns ingredients donats, pensant en seleccionar aquells ingredients que després acabaran menjant, i amb una presentació atractiva i creativa.
Finalment, han acabat de forma lúdica ballant una coreografia al pati, per no oblidar la importància de l’exercici físic en el dia a dia.