Matemàtiques i Scrabble

El passat dijous 6 d’octubre l’alumnat de 2n d’ESO va assistir a un taller de Scrabble, un joc que consisteix a formar paraules mitjançant 7 lletres agafades a l’atzar, que s’han de combinar i col·locar enllaçades amb altres paraules del tauler de joc. Dos monitors que pertanyen a l’Associació Scrabble Escolar, en Francesc i la Sayaka, ens van ensenyar les regles i, per parelles, vam jugar-hi una estona.

Durant la mateixa setmana, des de l’assignatura de matemàtiques, es va fer una activitat consistent en observar quines són les lletres més utilitzades en català, castellà i anglès i es van treure conclusions del perquè de les puntuacions de cada lletra en l’Scrabble.

Al 2n trimestre escollirem les parelles que representaran l’Institut Pau Vila al torneig vallesà d’Scrabble, que se celebrarà el 10 de març de 2017 a Sabadell.

Accés a l’àlbum de fotos