Locutores per un dia

Berta Castañé, Sarah El Rhari, Melanie Piedra, alumnes de 2n de batxillerat del Pau Vila, van tenir l’oportunitat d’exposar el seu treball de recerca, L’adolescència i els seus canvis, a Ràdio Sabadell divendres passat.

D’aquesta manera es van poder posar a la pell d’un periodista durant un dia. La tasca de difusió ha estat un punt afegit d’un treball que pretenia comparar els canvis dels adolescents en les últimes dècades des de diferents àmbits. Castañé, El Rhari i Piedra van preparar un guió  que va convèncer els responsables de Ràdio Sabadell, que els va cedir els mitjans necessaris.

Les estudiants van valorar molt positivament l’experiència davant dels micròfons. “Va ser una experiència enriquidora, em va permetre conèixer com fer un guió, posar-me davant del micròfon…”, va comentar la Sarah. “Ha estat com buscar-nos la vida i fer un espai de ràdio sense coneixements previs”, va afegir la Berta. Ara, les alumnes han de culminar la feina relacionada amb el treball de recerca amb l’exposició del treball davant del tribunal.