Intercanvi amb Bergerac

L’institut Pau Vila i l’institut Eugène Le Roy de Bergerac han realitzat el segon intercanvi anual entre els alumnes de segon curs francesos i catalans.

Els nostres alumnes han viscut durant nou dies la vida d’una familia francesa i han conegut la ciutat de Bergerac, al departament de la Dordogne (Nouvelle Aquitaine). Allà han fet classes, han visitat Bordeaux, castells, vinyes, ciutats i han compartit molts moments amb els seus corresponsals i famílies.

Durant aquesta darrera semana ha tingut lloc la segona part de l’intercanvi, on els alumnes catalans han rebut als seus corresponsals francesos i els han mostrat la nostra forma de viure, la nostra gastronomía, els nostres monuments, …

Ha estat una experiència intensa plena d´aprenentatge tant lingüístic com emocional.

Gràcies professors, famílies i alumnes!

La noticia publicada a l´Ajuntament de Sabadell