COMPTE CANCEL·LACIÓ i NOVA DATA! Informació dinar 50è aniversari exprofessor i exalumnes

ES POSPOSA FINS EL DISSABTE 20 DE JUNY

DINAR  50è ANIVERSARI INSTITUT PAU VILA

28/03/20

14.30-16.30

SALA D’ACTES INSTITUT

pica  pica +  showcooking

Croquetes de Rostit

Croquetes de Bolets

Coca de Verdures

Pinxo Truita de Patates amb Ceba

Gotet d’Amanida d’Enciams, Bacó, Panses & Pinyons

Gotet d’Amanida d’Enciams, Formatge Fresc, Nous & Pinyons amb Vinagreta de Fruits Vermells

Patates Braves amb la Seva Salsa

Pa de Coca amb Tomàquet

Showcooking de Fideuà de Peix

Pinya, Llima & Mel

Panets Individuals, Aigua, Refrescs, Cervesa (tirador)

20,00 € IVA inclòs x persona

Agrairem transferència abans del 02/03/2020 al número de compte del Pau Vila 50èAniversari

indicant clarament : COGNOMS i NOM, de l’ex alumne. Si us plau, cap més altre dada!

ES45 0182 8691 5002 0004 5562

Atenció: últim dia per confirmar l’assistència, mitjançant el pagament, el dia 02/03/2020, necessitem confirmar a l’empresa de catering el número d’assistents. DATA LÍMIT 02/03/2020!

Durant les dues hores d’abans a la porta de la Sala d’Actes s’estaran repartint els tickets per accedir a l’hora indicada a l’interior del recinte. Recordeu portar el comprovant de la transferència.

Preguem envieu un e-mail a :  Cuinacentral@camposestela.com , si teniu alguna intolerància .

També us informem que la Cantina del Pau Vila estarà oberta pels cafès i altres begudes no alcohòliques, que vulgueu consumir abans i després de l’àpat.

Moltes gràcies per tot! Us hi esperem amb moltes ganes de veure’ns tots un altre cop! Fins el 28/03/2020!

COMISSIÓ 50è ANIVERSARI AMPA INSTITUT PAU VILA