Erasmus K2 MISO (Motion in the Science Ocean)

Aquesta setmana 7 alumnes de batxillerat i 3 professors participen en la primera de les mobilitats del projecte europeu Erasmus K2 MISO (Motion in the Science Ocean). Aquesta mobilitat té lloc a Turquia, on es troben amb alumnes de les diferents nacionalitats que participen en el projecte, el qual està focalitzat en l’aprenentatge STE(Science, Technology, Engineering, Maths). Els països que participen en el projecte són: Noruega, Portugal, Alemanya, Rumania, Turquia i nosaltres com a representants d’Espanya.

Els objectius del projecte son fomentar l’interès en les ciències treballant en grups de diferents nacionalitats, promoure el desenvolupament professional del professorat, construir més coneixement des de la recerca que ja es troba a Europa, promoure l’ús de les TIC amb aplicacions científiques i millorar l’ús de l’anglès com a llengua de comunicació.

Els alumnes debaten sobre diferents temes: energia eficient, neta i segura, el clima i el medi ambient, l’esport i la salut, la seguretat alimentària i l’agricultura sostenible, el transport ecològic i l’aigua i la sostenibilitat i la bioeconomia.

La propera trobada tindrà lloc a Porto (Portugal) i a Hamburg (Alemanya) durant aquest curs.