Dinamitzem la Biblioteca de Gràcia!

Alumnes de quart d’ESO de l’institut faran tres tallers diferents durant les tardes de dimarts, dimecres i dijous de 17:00 a 18:00 fins a final de curs.

• Dimarts: CONTA-CONTES per a alumnes d’escoles adscrites i nens/nenes del barri.
    • Fomentar l’hàbit de la lectura entre nens petits, els valors i l’autoestima, aconseguir un bon clima d’estudi, de convivència i d’aprenentatge.
    • Augmentar el nombre de préstecs infantils i el nombre de participació en les diferents activitats de foment a la lectura per a infants.
    • Incidir en la dimensió comunicativa oral de les competències bàsiques de l’àmbit lingüístic.
  • Dimecres: JUGA I APRÈN per a alumnes propis i d’escoles adscrites i nens/nenes del barri.
    • Aprendre jugant: desenvolupar les funcions psíquiques de la percepció, la memòria, la imaginació, la intel·ligència…
    • Proporcionar un ambient d’integració social, de socialització, de seguretat emocional en què els infants se sentin a gust.
    • Potenciar els valors de respecte, tolerància, justícia i igualtat.
  • dijous: ENDINSEM-NOS A LA XARXA, dirigit a gent gran del barri.
    • Apropar els avis a l’ús de les noves tecnologies.
    • Fomentar la relació entre els joves i els avis.