Beques material escolar curs 2019-20

Ha sortit la convocatòria de beques de l’Ajuntament de Sabadell per a l’adquisició de llibres i material escolar pel curs 2019-20

Els impresos es poden descarregar des d’aquest enllaç o recollir a la consergeria del centre.

Cal presentar la sol·licitud a l’oficina d’atenció ciutadana central, despatx Lluch (C/ Indústria, 10) degudament complimentada. Pels alumnes de l’Institut Pau Vila el període és del 30 d’abril al 6 de maig.

Us fem arribar algunes novetats relacionades amb les convocatòries de beques de llibres i material i ajuts de menjador escolar per al curs 2019 – 2020:

• Cita prèvia per presentar sol·licituds. A part de la proposta de calendari recomanat, s’aconsella a les famílies que demanin cita prèvia amb un dia i una hora concreta, en funció de les seves necessitats, trucant al 010 (des d’un fix) o al 937453110 (des d’un mòbil), o per mitjà de l’enllaç www.sabadell.cat/citaprevia.
  • Complement de beques de llibres i material per part d’Acció Social. Com ja sabeu, el Departament d’Acció Social de l’Ajuntament pot complementar fins al 100% del cost total algunes de les beques de llibres i material concedides per Educació a determinades famílies en risc social en qualsevol dels seus graus (greu, moderat, lleu o vulnerable). En aquesta convocatòria,com a novetat és requisit imprescindible que tingui atorgada prèviament la beca d’Educació, per tal que l’infant pugui optar al complement. Per tant, és fonamental saber que, si no es presenta la sol·licitud de beca de material dins del termini establert, no podran rebre l’ajut d’Acció Social.