Batxibac: Primera promoció

promocio1batxibac

Ja tenim la primera promoció del Batxibac al Pau Vila. És un grup de 15 alumnes que comencen estrenant aquesta modalitat de Batxillerat a Sabadell amb molta il·lusió. Acompanyants del seu professor de francès i futur tutor, Carles Artés, han visitat l’institut Angeleta Ferrer de Sant Cugat per tenir un canvi d’impressions amb alumnes que ja estan cursant aquests estudis. Igual que nosaltres farem el curs vinent, fan en francès literatura francesa i història de França, a part d’estudiar també el francès com a primera llengua estrangera.

Moltes felicitats! Sou uns i unes cracks!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *