15 de novembre, Dia de la ciència

El dia 15 de novembre vam celebrar el dia de la ciència a l’institut en motiu de la commemoració de la setmana de la ciència a nivell mundial.

Us convidem a veure aquests vídeos (vídeo1, vídeo2) del dia de la ciència.

Els alumnes de 1r d’ESO van participar a una gimcana científica dedicada a la taula periòdica on, en petits grups, havien de resoldre els reptes plantejats pels seus companys de batxillerat.

Els alumnes de 2n d’ESO van realitzar experiments científics proposats pels alumnes de 2n de batxillerat. A més a més, van participar en un cine-fòrum sobre la pel·lícula City of Ember.

Els alumnes de 3r d’ESO, guiats per companys de batxillerat, van resoldre enigmes, jugar, discutir sobre reptes, esbrinar la millor solució… de més de 20 proves matemàtiques.

Els estudiants de quart d’ESO van fer una excursió al Museu de la Ciència de Terrassa on se’ls van oferir diferents tallers sobre química, energia, la colònia tèxtil…

Una experiència diferent en contacte directe amb la ciència.