Sant Jordi

Ahir, a Pau Claris, celebrem Sant Jordi amb una explosió de cultura, amor i tradició. Els nostres Jocs Florals van omplir l’ambient amb la bellesa de la literatura, mentre els lectors es perdien entre llibres i roses. Una jornada plena d’emocions i descobriments que ens… Llegeix més»

Hort Urbà

Aprofitant l’arribada de la primavera, el tòpic INSTIVERD (comissió amb alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO barrejats) hem fet l’hort urbà a la terrassa del nostre Institut. El procés ha estat participatiu, de manera que la iniciativa ha partit dels mateixos estudiants que després… Llegeix més»

Campanya de recollida de llibres

S’acosta la diada de Sant Jordi i Òmnium Cultural impulsa la campanya Llegir ens fa grans. Fem créixer les biblioteques escolars , a la qual el nostre centre s’hi ha adherit per ampliar i renovar el catàleg de llibres en català de la nostra biblioteca.
És… Llegeix més»

XERRADA D’ORIENTACIÓ DE CICLES FORMATIUS

Avui han vingut alumnes i una professora de l’institut Lluïsa Cura a fer-nos una xerrada sobre els Cicles Formatius de Màrqueting. Ha estat una activitat molt interessant d’orientació per a l’alumnat de 2n de batxillerat, ja que els ha servit per conèixer l’experiència d’aquests alumnes.
Llegeix més»

PROJECTE VEU I BROT

Dins del projecte Veu i Brot, els alumnes de 3r d’ESO estan preparant una recollida d’aliments i roba al centre. Es podrà dur la roba a partir del dilluns 8 d’abril i els aliments a partir del 9 del mateix mes. Animeu-vos-hi! Cada granet de… Llegeix més»