THE FONIX (Concurs d’anglès interescolar de Catalunya 2018). Inici del període de votacions populars

A partir d’avui ja podeu votar els vídeos dels nostres representants del concurs d’anglès interescolar de Catalunya The Fonix fins el dia 4 de maig a les 24h. Trobareu l’enllaç al web del concurs www.the-fonix.org, a la secció “Playlists”. Recordeu que qualsevol persona que vulgui votar haurà de tenir un compte de gmail o bé donar-se d’alta de YouTube.

Enguany tenim representants a dues categories del concurs:

2a CATEGORIA: alumnat de 1r / 2n d’ESO: Lydia Delgado, Anna Molina i Andrea Navarro.

4a CATEGORIA: alumnat de 1r / 2n Batxillerat: Marta Alenyà, Frank Márquez i Sara Otín.

Molta sort a tots i totes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *