REUNIÓ INFORMATIVA DELS EXÀMENS OFICIALS DE CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH

Enguany el nostre centre torna a oferir als seus alumnes la possibilitat de realitzar els exàmens oficials de Cambridge Assessment English a través de l’institut.

Tal i com ja vam fer el curs passat, hem  programat una reunió informativa dels exàmens KET/PET/FCE (for Schools) i Advanced de Cambridge Assessment English pel proper dilluns 18 de febrer a les 17.30h a la biblioteca de l’institut.

Aquesta reunió informativa de la mà de Tara Tierney, directora dels exàmens de Cambridge a Merit School, té com a objectiu donar a conèixer millor aquest tipus proves a les famílies interessades i informar dels nombrosos avantatges que té el fet de realitzar-les  a través del nostre centre. Pensem que la realització d’aquests exàmens està plenament d’acord amb el projecte lingüístic del nostre institut, i que contribuirà a un millor coneixement i domini de la llengua anglesa per part dels seus fills i filles.