Certamen de Lectura en Veu Alta: guanyadors de quarts de final!

Per segon any consecutiu, els alumnes de 4t d’ESO que han representat l’institut Font del Ferro en els quarts de final del Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta han superat l’eliminatòria. Els alumnes Nil Jara, Martina Laguarda i Pau Ribas s’han imposat en la categoria de Tropa de Corsaris davant d’una desena d’instituts participants de l’Alt Maresme en un acte celebrat al Centre Cultural de Malgrat de Mar.

En Pau, la Martina i en Nil han protagonitzat una lectura a tres veus esplèndida, que els ha valgut el pas a una de les set semifinals del dia 30 d’abril al CaixaFòrum de Barcelona. La final tindrà lloc el dimarts 4 de juny al Teatre Nacional de Catalunya.