Preinscripcions batxillerat curs 2020-2021: del 27 de maig al 3 de juny

Calendari de preinscripcions batxillerat: del 27 de maig al 3 de juny

Els alumnes de 4t d’ESO del centre NO han de fer la preinscripció. NOMÉS han de respondre el qüestionari enviat a les famílies per fer la tria de matèries de modalitat.

El procés de preinscripció serà telemàtic. Accés a la preinscripció.

El tràmit de presentació de la sol·licitud amb suport informàtic s’acaba amb l’enviament per correu electrònic (a8061099@xtec.cat) del resguard acompanyat de la documentació acreditativa corresponent, escanejada o fotografiada per les dues cares, a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció dins el termini establert per presentar la documentació.

En els casos excepcionals en què no es pugui enviar per correu electrònic, els centres hauran d’organitzar la presentació del resguard de sol·licitud i/o la documentació assignant una cita prèvia per a l’accés al centre. La informació per poder sol·licitar la cita prèvia es pot consultar al web del centre corresponent.

Procés de preinscripció presencial: els dies 2 i 3 de juny, amb cita prèvia al telèfon 937652223

Modalitats i matèries que s’ofereixen al centre:

MATÈRIES 1r BATXILLERAT CURS 20-21
MATÈRIES 2n BATXILLERAT CURS 20-21

Els alumnes que són nous al centre caldrà que es posin en contacte per poder fer la tria de màteries de modalitat al telèfon 937652223