El passat 21 de maig els nostres alumnes del Comitè ambiental van participar, junt a altres més de 200 alumnes de la resta de centres de primària i secundària de Sant Feliu, a la 1a Trobada de Comitès Ambiental d’Alumnes (Trocamba). Aquest acte és la culminació de tota la feina que les 19 escoles de la Xarxa d’Escoles + Sostenibles han realitzat durant el curs, desenvolupant en aquest cas un projecte anomenat “Espais que cuiden” on s’ha fet una diagnosi i unes propostes de millora del pati i d’un espai proper al centre com és el Parc Europa.


