INFO COVID-19

En aquests moments tenim un grup confinat: 3r ESO E. L’alumnat incorpora dilluns 8 de març.

• MESURES DE PROTECCIÓ COVID al Numància

Els joves i els adolescents cooperen davant la pandèmia. En el nostre institut hem adoptat les mesures de protecció necessàries i n’hem fet divulgació entre l’alumnat i les famílies. Amb materials propis planifiquem un dia normal al Numància. Podeu consultar le presentacions que resumeixen les consignes que seguim per lluitar contra la pandèmia.

L’agent covid.

Aquest curs hem creat una nova figura a l’aula: l’agent covid. L’alumnat, que voluntàriament ha volgut cooperar, és responsable de que no falti el necessari per la neteja de l’aula, ajuda al professorat en la planificació dels períodes de temps d’obertura de finestres de l’aula i assisteix a les reunions convocades per la coordinadora de riscos laborals del nostre institut. En aquestes reunions es valora el seguiment de les mesures de protecció i la col·laboració dels diferents nivells.

Protocol mesures COVID des d’inicis de curs:

Infografia protocol casos COVID: