XII OLIMPÍADES D’ECONOMIA FASE LOCAL DE LA UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI

Com cada any (ja en fa deu), l’Institut Narcís Oller participa en les Olimpíades d’Economia. Aquest any, donades les circumstàncies, era una edició complicada des del punt de vista tant teòric com mental, però tot i això no hem deixat de participar.

Vuit alumnes de segon de batxillerat de l’Institut Narcís Oller, van participar en les XII Olimpíades d’Economia de la URV. Els alumnes van ser:
Arnau Puga
Arnau Roig
David Clijnk
Xavier Garcia
Victor Díaz
Ulises Múnera
Laura Mateu
Jeraldy Lord

La prova de la Fase Local va tenir lloc el dia 17 de març de 2021, a les 17.00 hores. La prova es va realitzar de forma virtual. L’enunciat de la prova estava disponible a l’espai Moodle de la URV, al qual van tenir accés tots els/les participants. Els/les estudiants inscrits van rebre confirmació per correu electrònic de la seva acceptació per participar en la Fase Local. En la mateixa adreça electrònica van rebre les instruccions per accedir i realitzar la prova.
La prova es va estructurar en tres parts: preguntes tipus test, resolució de problemes i comentari d’un text referent a l’àmbit de l’economia o l’economia de l’empresa.

Moltes gràcies als 8 alumnes per voler participar en aquesta edició.