Alumnes de llatí visiten l’exposició “Troy: myth or legend” a Londres

Els dies 29 i 30 de gener un grup de 15 alumnes de l’assignatura de Llatí de 1r i 2n de BAT de l’Institut Narcís Oller van visitar l’exposició “Troy: myth or legend” que ha organitzat el British Museum i que recull peces emblemàtiques del Museu i algunes cedides per d’altres museus de reconegut prestigi d’arreu del món i que estan relacionades amb la guerra de Troia i les epopeies homèriques.
Els alumnes que van participar en aquesta sortida van anar acompanyats de les professores Mercè Porta i Gemma Fortea. Cada alumne havia rebut, setmanes abans de marxar, una foto d’una de les peces exposades i havien d’identificar-la i preparar l’exposició de la peça que farien al British davant la resta de companys.
L’experiència va ser molt profitosa i van gaudir d’aquesta experiència lúdicopedagògica on van poder visitar també les sales d’art egipci, art grec i art romà. Una manera diferent d’aprendre i una magnífica oportunitat de poder veure totes aquestes peces reunides en una única exposició.