SISTEMA HÍBRID POST OBLIGATORI

A partir d’aquest dijous 12 de novembre, s’aplica la reducció de la presencialitat a postobligatori. De moment apliquem la reducció la mínima exigida que en el nostre centre és d’entre el 20% i el 40% segons el curs. Per això, fins Nadal, hi haurà un dia setmanal en què les activitats acadèmiques es realitzaran des de casa.

Quant a l’entorn virtual, el docent convocarà l’alumnat per videoconferència o proposarà les tasques a realitzar segons l’horari lectiu que tenen assignat. També es poden utilitzar les hores de formació presencial per presentar activitats i orientacions de suport de les tasques per fer a casa. Si es convoca videoconferència, no necessàriament ha de durar tota l’hora, però el docent estarà a disposició de l’alumnat per si ho necessita. Aquestes trobades virtuals serviran per: mantenir el contacte alumnat-docent, explicar quines activitats han de realitzar durant aquella sessió, resoldre els dubtes que puguin sorgir. No és necessari, ni recomanable, substituir totes les classes presencials per videoconferències.

A continuació teniu el calendari de presencialitat segons el curs al qual formeu part.