CONTRACTE DEL SERVEI DE NETEJA ANY 2018

Amb data 2 de novembre 2017 es fa públic l’anunci de licitació del contracte de neteja de l’Institut Montsoriu per a l’any 2018.

Les empreses interessades poden trobar l’anunci complert de la licitació, el plec de condicions administratives així com el plec de condicions tècniques en el següent enllaç:

Documentació

La data límit de presentació de proposicions és el dia 17 de novembre de 2017.

Pot ser per correu postal a l’adreça Carrer Dr. Carulla, s/n – 17401 Arbúcies o presencialment, al mateix lloc de 8:00 a 15:00 hores.

Obertura del sobre C del contracte de neteja

L’obertura del sobre C del contracte de neteja de l’Institut Montsoriu es farà el proper dijous dia 30 de novembre a les 10:20 hores a les dependències de l’Institut.

COMUNICAT REFERENT AL DIMARTS 3 D’OCTUBRE

Davant els fet ocorreguts aquest passat 1 d’octubre, hi ha convocada una aturada general per demà dimarts dia 3 d’octubre. Davant aquesta situació no podem garantir els serveis mínims, per tant és molt probable que no es pugui obrir l’institut.

Us demanem disculpes per la poca concreció i retard en el comunicat, però és un tema aliè a nosaltres.

Cordialment,

La Direcció

COMUNICAT AMPA

Benvolgudes famílies,

Davant la desproporció i la brutalitat de les actuacions policials d’ahir, que van impedir l’exercici democràtic del dret a decidir, l’AMPA donem suport a la convocatòria d’una gran aturada de país demà dimarts dia 3 d’octubre.

Us animem a donar conjuntament una resposta que reflecteixi la indignació de totes aquelles persones que, amb independència de posicionaments personals davant la convocatòria de l’1-O, compartim el profund disgust i indignació per la brutal repressió i la vulneració dels nostres drets fonamentals al llarg del dia d’ahir.

Atentament ,

L´ampa  IES Montsoriu

NOTA INFORMATIVA 3 OCTUBRE

Benvolguts pares i mares,

Com a institut amb un projecte educatiu que dota els seus alumnes dels valors humans i democràtics, i que fomenta l’educació per la pau i la convivència, volem condemnar els actes violents ocorreguts als nostres pobles i ciutats.

Per demà dia 3 d’octubre del 2017, sindicats d’estudiants i de treballadors han convocat una vaga general. D’altra banda, la Taula per la Democràcia, formada per sindicats, partits, entitats i diverses patronals, ha convocat una aturada general de l’economia catalana per reivindicar la dignitat del poble de Catalunya i denunciar la repressió de l’estat contra la ciutadania.

El seguiment d’aquesta convocatòria per part del professorat del centre es preveu massiva i no es farà classe amb normalitat. Els serveis mínims decretats per a centres de secundària i ensenyaments postobligatoris consisteixen en la presència d’una sola persona de l’equip directiu. Aquests serveis mínims tampoc garanteixen el transport escolar.

Així doncs, demà no es podrà garantir l’atenció ni la seguretat dels alumnes que vinguin a l’Institut. Preveient aquestes circumstàncies, us demanem que valoreu la conveniència que els vostres fills assisteixin al centre.

Al següent enllaç hi trobareu les dades de la incidència de la vaga al nostre centre.

Atentament,

L’equip directiu