Concurs de fotos en confinament. Guardonats

Primer Premi
Segon premi

Tercer premi

Com sabeu, a causa del confinament que va començar el passat 13 de març no vam poder dur a terme el nostre concurs de fotografia de Jornades Professionals, que representa una oportunitat perquè l’alumnat doni una visió força interessant de les jornades, a més de participar en una activitat força engrescadora i lúdica.

Per no perdre aquesta oportunitat de fotografiar allò que ens inspira a preparar la càmera o el mòbil i disparar, vàrem pensar en adaptar el concurs a la situació estranya que ens estava tocant viure, perquè inclús dins de casa, o en les primeres sortides també passen coses interessants i es podien trobar motius per fer fotos… Així va néixer el concurs de fotos en confinament.

Com sempre la participació de l’alumnat i també del professorat ha estat notable.
Al jurat ens ha estat realment difícil triar als guanyadors, ja que totes les fotos eren molt representatives d’aquests dies que hem passat a les nostres cases.

Després de moltes deliberacions i votacions, ens complau anunciar-vos als guanyadors d’aquesta edició tan especial i emotiva del concurs de fotos.

1r PREMI: Najima Oueld 2n B EDIN (1a foto)

2n PREMI: Carla Pardo Aliaga 2n B INSO (2a foto)

3rPREMI: Núria Ruiz 2n B INSO (3a foto)

Les fotografies de tots els participants s’han anat publicant a l’instagram @cooperativaefimera, gestionat per l’alumnat de segon d’integració social. Cal agrair l’esforç i la il·lusió que han mostrat en dinamitzar el concurs.

Gràcies també a tot l’alumnat i professorat del departament per la vostra participació, implicació i esforç.