Una alumna de Comerç Internacional guanya amb el seu equip les 24h d’Innovació Barcelona

Malory Moreno alumna de segon del CFGS de Comerç Internacional ha format part de l’equip guanyador de les 24h d’Innovació Barcelona promogudes per @ImpulsFP.

L’equip interdisciplinari que ha treballat el repte proposat per l’Hospital Vall d’Hebron, ha resolt i exposat de manera excel·lent el repte plantejat. Alumnat de famílies professionals tan diverses com Comerç i màrqueting, Química, Fabricació mecànica i Informàtica i comunicacions, connectats des de Girona, Barcelona, Martorell, Olot i Terrassa, han estat capaços de treballar durant 24 hores de manera ben coordinada pels seus Shakers.

El repte de #VallHebron ha estat un timbre intel·ligent per agilitzar la comunicació entre pacients i el control d’infermeria, una necessitat plantejada per l’equip d’innovació de l’hospital Barceloní.

La segona edició del 24h d’innovació Barcelona per Dualiza Bankia, ja era un repte simplement pel format 100% telemàtic de la jornada.  24 equips amb 200 alumnes de cicles formatius han estat resolent durant 24 hores,  reptes plantejats per empreses com Danone, Media Markt o la Consultora Everis.

També donem l’agraïment als altres dos participants del nostre centre que han participat en l’esdeveniment amb altres equips.

Moltes felicitats a tothom que ha fet possible aquesta jornada intensa però molt profitosa.

Fins a la pròxima edició que esperem estar presents!!!

Us compartim el vídeo de les presentacions on podeu visualitzar la posada en escena de l’equip guanyador.