1er ESO al taller de prevenció d’addicció a pantalles per l’alumnat de CFGS INSO

Tallers per a la prevenció de l’addicció a les pantalles per l’alumnat de 1r d’ESO

Al llarg de les últimes dues setmanes un grup d’alumnes de 1r d’integració social ha dut a terme dues sessions per treballar l’addició a les pantalles amb l’alumnat de 1r d’ESO.

Cada grup d’ESO ha realitzat dues sessions on l’objectiu era conscienciar a l’alumnat sobre l’ús abusiu dels dispositius electrònics, així com fomentar la comunicació i cohesió de grup.
El format de les sessions estava pensat per treballar a través de dinàmiques grupals on els nois i noies podien fer un aprenentatge mitjançant l’experiència vivencial participativa de diferents situacions que els hi plantejaven els alumnes d’integració social.
El resultat d’aquesta experiència ha estat molt positiu tant per l’alumnat d’ESO com d’integració social i esperem poder tenir més experiències com aquesta.