Preinscripció Batxillerat

De l’11 al 17 de maig

Els alumnes que cursen 4t d’ESO al centre no han de fer la preinscripció.

Preinscripció alumnes nous al centre:

Novetats:
  • A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper. (Els estudis de Batxibac en són una excepció).
  • Hi ha dos tipus de sol·licitud:
    • Electrònica: cal identificació digital
    • Suport informàtic: sense identificació digital

Persona sol·licitant: Per tal d’evitar malentesos, caldria indicar que la persona sol·licitant SEMPRE és l’alumne/a, malgrat que s’identifiquin amb un certificat digital d’algun dels progenitors o tutors.

INFORMACIÓ general del Departament d’Educació sobre la preinscripció escolar al batxillerat: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/inici/

Sol·licitud electrònica:

Cal complir els requisits següents:

• Ser major de 16 anys
    • Disposar de DNI/NIE/Passaport/Doc identificador d’un país de la UE o targeta de residència comunitària
    • Disposar d’adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes d’identificació i contacte
    • Targeta sanitària per a la teva identificació

La persona que faci el tràmit en format electrònic cal que tingui una eina d’identificació digital com el DNI electrònic, la T-CAT, el sistema Cl@ve o l’idCAT Mòbil.

Si no es té aquesta eina es pot presentar la sol·licitud en format informàtic. En aquest cas, cal adjuntar al formulari el document identificatiu escanejat o fotografiat de la persona que presenta la sol·licitud.

Enllaç per buscar el teu número de RALC (IDALU, identificador de l’alumne/a).

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:
    • Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
    • El codi de centre del nostre centre és 17002387, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
    • Una vegada tramitada la sol·licitud, rebreu un resguard de preinscripció per correu electrònic.
    • Per a la matriculació, els alumnes admesos rebran un correu electrònic amb la informació per formalitzar la matrícula.

Presentació de sol·licituds: 11 al 17 de maig
Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 8 de juny
Presentació de reclamacions a la llista de barem: 9 al 15 de juny
Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 9 de juliol de 2021
Matriculació ordinària: 12 al 16 de juliol de 2021
Matriculació extraordinària: 7 al 10 de setembre (només 9 i 10 per festa local)
Link per veure el calendari complet

Fes la preinscripció per batxillerat: (enllaç)

Cal enviar la documentació acreditativa del criteri de prioritat que no es pugui validar electrònicament. Consulteu el següent apartat del Departament d’Educació (enllaç).

En cas necessari, podeu demanar cita prèvia.

El tràmit de preinscripció s’acaba amb l’enviament del formulari, o presentació en el cas de Batxibac.

ITINERARIS

Cada alumne/a haurà de fer arribar el full de tria de l’itinerari de batxillerat al correu de l’institut, escrivint a l’assumpte cognoms i nom de l’alumne/a i curs al qual es preinscriu: secretaria@insmontsacopa.cat