Inici de curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Com cada any en aquestes dates d’estiu ens adrecem a vosaltres per donar-vos informacions referents a l’inici del proper curs, en aquest cas el curs 2021 –2022.

Calendari d’inici de curs

Els dies 2 ,3 i 6 de setembre de 2021 es realitzaran les proves de recuperació pels alumnes de 1r de Batxillerat segons l’horari que podeu consultar a la nostra pàgina web http://agora.xtec.cat/iesmontmelo/ i a la porta de l’institut.

Lliurament de notes:

El dilluns 13 de setembre de 2021 es farà la presentació del curs per tot l’alumnat del centre. Aquesta presentació es farà segons el següent horari:

Presentació 13 de setembre 2021:

Durant la sessió de presentació els tutors/es rebran l’alumnat i lliuraran els horaris. L’alumnat podrà fer les consultes sobre qualsevol dubte que tingui. Durant la següent setmana s’informarà sobre la reunió que el tutor/a farà , virtualment , amb les famílies. Aquestes reunions es duran a terme durant el mes d’octubre.

Per a qualsevol gestió administrativa i per intentar reduir la presencialitat al centre podeu comunicar-vos amb nosaltres per correu iesmontmelo@xtec.cat o per telèfon 93.579.97.23.
També podeu demanar cita prèvia amb cada tutor/a a través del seu correu electrònic.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que pugueu tenir, us agraïm la confiança que heu dipositat en l’Institut i en nom de l’Equip Directiu, de tot el professorat i del personal no docent us desitgem que passeu un bon estiu.

Podeu veure la carta sencera clicant aquí.