Premiat el treball de recerca de la Maria Dalfó.

La MARIA DALFÓ i OTERO, alumna que va acabar el juny passat el segon de batxillerat d’humanitats al nostre institut, ha resultat guanyadora del tercer premi  de la XIIa convocatòria dels Premis a Treballs de Recerca en Turisme, Hoteleria i Gastronomia (curs 17/18) , pel treball “Podem observar el firmament amb una mirada clàssica?”, tutoritzat per la professora  Lina Vilamitjana. Aquest treball, basat en demostrar la relació entre les constel·lacions i la mitologia greco-romana, estudia les constel·lacions de l’hemisferi nord, cercant i explicant el mite relacionat amb elles. En la part pràctica del treball, l’alumna va dur a terme visites guiades durant l’estiu  del 2017 que li han permès transmetre tots els coneixements que ha anat adquirint durant la realització d’aquest. El Jurat ha valorat l’aplicació pràctica del projecte, l’originalitat, la utilització de les TIC (APP) i l’aposta pel patrimoni immaterial. Avui, 25 d’octubre de 2018 , s’han lliurat els guardons  coincidint amb l’Acte d’Inauguració del curs acadèmic 2018/19 del Campus internacional de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT, adscrit a la Universitat de Barcelona (UB). Els estudiants guanyadors han rebut premis econòmics que serviran per finançar el cost dels seus estudis universitaris. Els seus centres educatius també han estat premiats amb accessoris multimèdia i vals de compra per material educatiu. El claustre de professors volem donar l’enhorabona a la Maria per aquest reconeixement i felicitar-la pel guardó. Molt bé, Maria.