Donació de sang aquest dissabte 13 de març.

Amb aquest cartell , els alumnes de quart que fem el servei comunitari al Banc de Sang animen a la comunitat educativa de l’institut Montgrí a anar a donar sang el dissabte 13 de març al Museu de la Mediterrània( Torroella de Montgrí) de 10 a 14h i de 16 a 20,30h.
Sobre tot és important reservar cita prèvia per evitar acumulacions des del web
donarsang.gencat.cat
Us hi esperem a tots!

Benvolgudes, Som l’alumnat de 4t ESO de l’Institut Montgrí, que realitzem el servei comunitari com a voluntaris al Banc de Sang i participem en la Jornada de Donació de Sang. La nostra feina és animar totes les persones possibles perquè siguin donants de sang i també col·laborarem amb el nostre suport durant la jornada del dissabte 13 de març a can Quintana. Ens agradaria molt que us animéssiu a participar en aquesta campanya i, entre tots fer possible l’augment de donants. Els darrers mesos de l’any s’han reprogramat intervencions i tractaments ajornats durant l’inici de la pandèmia, un fet que ha incrementat les necessitats de sang dels hospitals. Per això, avui hi ha reserves de sang per als pròxims 8 dies, quan el nivell òptim són 10. La pandèmia ha fet que la donació de sang també s’hagi d’adaptar al nou context. Ara cal reservar hora per evitar acumulacions de gent, ho podeu fer des del web donarsang.gencat.cat L’horari de la jornada de donació serà al matí, de 10h-14h, i a la tarda de 16:30h-20:30h.

Recordeu que per ser donant cal ser majors de 18 anys i menors de 65 i pesar a partir de 50kg. És millor que mengeu abans de donar sang. Us esperem el dissabte 13 de març! Moltes gràcies.

L’alumnat de 4t d’ESO