VI Lectura de Textos Clàssics relacionats amb els monstres de Harry Potter.

El proper dissabte 16  de desembre a les 11h del matí a la sala d’exposicions del MAC-Empúries tindrà lloc la VI Lectura de Textos Clàssics “in memoriam” Anna M. Saurí Font, professora de clàssiques que ens va deixar fa dos anys i que fou la impulsora d’ aquesta activitat des dels seus inicis, conjuntament amb la llibreria Vitel·la de l’Escala.

Enguany, coincidint amb els 20 anys de la primera publicació del llibre inicial de la saga de Harry Potter, els textos seleccionats per a la lectura són referents de la mitologia grecollatina en alguns dels monstres que apareixen als llibres de J.K. Rowling.

Es tracta d’una activitat conjunta que compta amb la participació d’alumnes de batxillerat dels instituts de l’Escala i de Torroella de Montgrí, coordinats per les seves professores de clàssiques, la Jenny Triviño i la Lina Vilamitjana . També comptarem amb la col.laboració de la professora de Mataró ,Berta Cantó i amb el suport organitzatiu de la Llibreria Vitel·la i de la biblioteca escolar de l’INS El Pedró.

Aquest és un acte obert a tothom i l’entrada és lliure. Us hi esperem a tots!