Procés extraordinari d’admissió als cicles formatius

Llistat d’alumnes assignats a GRAU SUPERIOR

Els alumnes assignats cal que formalitzin la matrícula entre avui dia 16 i demà 17 per poder començar el dilluns 20 de setembre. Aquesta matrícula s’ha de fer on-line a través de l’enllaç següent: https://agora.xtec.cat/iesmollet/matricula-alumnat-nou/

Qualsevol dubte envieu un e-mail a secretaria@insmollet.cat

Llistat de sol·licituds assignades GRAU MITJÀ

Per  realitzar la matrícula anar a l’enllaç següent: https://agora.xtec.cat/iesmollet/matricula-alumnat-nou/

Destinataris: poden participar-hi tots els alumnes que acreditin els requisits d’accés a l’ensenyament, independentment que hagin participat o no en el procés ordinari de preinscripció.

Vacants: Grau mitjà i Grau Superior (el termini de presentació per GRAU SUPERIOR s’amplia fins el 14 de setembre)

Presentació de sol·licituds: Del 8 al 10 de setembre de 11 hores fins les 13 hores , les persones interessades poden presentar una sol·licitud a cadascun dels centres del seu interès i es pot demanar fins a cinc peticions del mateix centre ordenant-les per ordre de preferència.

La sol·licitud es presenta al centre de forma presencial omplint el següent formulari i adjuntant la documentació següent:

• DNI, NIE o passaport, si l’alumne és menor d’edat, llibre de família i DNI/NIE o passaport del tutor o tutora;
  • Certificat dels estudis o de la prova d’accés al·legats per a l’accés, en què consti la qualificació obtinguda;
  • Resguard de la sol·licitud de preinscripció a cicles del grau corresponent per al curs 21-22, si escau.

Es poden presentar sol·licituds a diferents centres sense que això impliqui duplicitat.

Llista d’admesos: el 13 de setembre es publicarà la llista d’admesos a la web del centre i caldrà formalitzar la matrícula en les dates establertes que es marcaran el mateix 13 de setembre.

Per més informació GRAU MITJÀ o GRAU SUPERIOR

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *