Preinscripció cicles formatius SEGONA FASE D’ADMISSIÓ

LLISTA D’ADMESOS: GRAU MITJÀ (LLISTES CORRECTES)  i GRAU SUPERIOR (LLISTES CORRECTES)

Els alumnes que han estat admesos cal que formalitzin la matrícula en el següent enllaç: https://agora.xtec.cat/iesmollet/matricula-alumnat-nou/

PLACES VACANTS:  GRAU MITJÀ  o  GRAU SUPERIOR

El 2 de setembre es publicarà en aquesta web les places vacants dels diferents cicles formatius que imparteix l’Institut de Mollet del Vallès.

En aquest procés només podran participar les persones que van presentar la sol·licitud de preinscripció al mes de maig i no van obtenir plaça.

Del 2 al 6 de setembre podran fer la sol·licitud de la segona fase d’admissió a través de la web del Departament d’Educació (Grau MitjàGrau Superior), per accedir-hi caldrà que t’identifiquis amb el codi de sol·licitud i el teu DNI si ets major d’edat, o del tutor referent si ets menor d’edat.

El 7 de setembre es publicarà en aquesta web la llista d’admesos al centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *