Preinscripció Batxillerat 2024-2025

Trobareu tota la informació actualitzada i l’accés als  enllaços per fer els tràmits al web de Preinscripció del Departament d’Educació:

El codi de centre de l’INS Molí de la Vila és 08046645

Oferta de places per a preinscripció
Nivell Oferta escolar Ordinàries NEE BATXIBAC
1rBATX 105 42 0 7
2nBATX 70 0 0 3

El termini per presentar les sol·licituds de preinscripció per fer BATXILLERAT és del 18 al 25 d’abril.

La sol·licitud NOMÉS l’han de fer els que el curs vinent començaran al nostre Institut. L’alumnat que actualment ja està al nostre centre té la plaça reservada per poder fer els estudis de Batxillerat i, per tant, NO ha de fer preinscripció. Sí que hauran de presentar les opcions de batxillerat escollides.

Preinscripció Batxibac 2024-2025

Del 2 al 8 d’abril està obert el termini per fer la preinscripció als estudis de doble titulació Batxibac (Batxillerat+Baccalauréat). El nostre centre estarà tancat el dia 2 d’abril per festa de lliure disposició.

La preinscripció pel Batxibac es fa presencialment a la secretaria del centre en horari de 9:00 a 13:00 h.

El codi de centre de l’INS Molí de la Vila és 08046645

Per fer la preinscripció cal presentar:

• formulari de sol·licitud preinscripció Batxibac
    • Còpia DNI alumne/a i pare/mare/tutor legal
    • Còpia llibre de família
    • Si és el cas, documentació acreditativa del compliment d’algun criteri de prioritat
    • Si és el cas, l’acreditació del nivell B1 de francès. En cas que no es disposi d’aquesta, sereu convocats a una prova interna per valorar el nivell de francès que es farà el dimecres 8 de maig 2024 a les 15 h a l’Institut Molí de la Vila.

Podeu trobar més informació sobre el procés de preinscripció a: preinscripcio.gencat.cat

Preinscripció ESO 24-25

Tota la informació actualitzada i l’accés als enllaços per fer els tràmits de preinscripció, ho trobareu al web de Preinscripció del Departament d’Educació: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

El codi de centre de l’INS Molí de la Vila és 08046645

El termini per presentar les sol·licituds de preinscripció per fer cursos d’ESO és del 8 al 20 de març de 2024. Més Informació preinscripció ESO

La sol·licitud NOMÉS s’ha de presentar  pels que el curs vinent començaran al nostre Institut. L’alumnat que actualment està cursant al nostre centre ja té la plaça reservada per poder continuar els seus estudis d’ESO i, per tant, NO ha de presentar preinscripció.

L’alumnat de centres adscrits al nostre Institut tenen la plaça reservada sempre que presentin la sol·licitud en els terminis previstos. Els centres adscrits són: Escola Marquès de la Pobla, Escola la Torre i Escola Torrescassana.

L’oferta de places d’ESO pel curs 2024-2025 és:

Hi ha dos tipus de sol·licituds:
o Electrònica: cal identificació digital
o Suport informàtic: sense identificació digital

L’Oficina Municipal d’Escolarització de Capellades realitzarà atenció presencial a les famílies que tinguin dificultat amb els entorns digitals del 8 al 20 de març als matins de dilluns a divendres de 9:30 a 13 hores i les tardes dels dilluns i dimecres de 16 a 19 hores. Lloc: Edifici “La Cova” situat al passeig Immaculada Concepció, 17.

Per a més informació: https://triaeducativa.gencat.cat/ca/orientacio/