firamat

FIRA EDUCATIVA A L’IES MIRAMAR

El proper mes de març es celebrarà la Fira Educativa o Fira de les Ciències, les Matemàtiques i la Tecnologia a l’IES Miramar dins de la Jornada de l’Ensenyament Públic que es celebra cada any al municipi de Viladecans.
A les activitats de la Fira hi participen els alumnes de 1r curs d’ESO de l’IES Miramar i els alumnes de 6è de Primària de les escoles CEIP Montserratina i CEIP Garrofer.
Els objectius de la Fira són, d’una banda, reunir els alumnes de 6è de Primària i de 1r d’ESO, els quals han estat companys d’escola l’any anterior i, d’una altra, acostar els alumnes cap a una visió de les matemàtiques, les ciències naturals i la tecnologia menys acadèmica i més lúdica.
Les activitats de la Fira consisteixen en jocs, endevinalles, muntatges de figures geomètriques i moltes coses més per treballar conceptes d’aquestes matèries des d’una vessant lúdica i divertida.
El muntatge, programació i preparació de la Fira s’ha dut a terme gràcies a l’esforç i la dedicació dels professors de l’IES Miramar i dels professors de les escoles CEIP Montserratina i CEIP Garrofer, la il·lusió i professionalitat dels quals fan possible any rere any l’èxit de la Fira.