Xerrada

Conferència adreçada a pares i mares i al públic en general
Jornades Per l’equilibri
El proper 10 de març, a les 20:30 hores, us esperem a la biblioteca de l’institut, on tindrà lloc una xerrada sobre Visió i aprenentatge (Consells d’higiene i ergonomia visual) a càrrec de… Llegeix més»

NO ADHESIÓ A LA VAGA

Es
fa públic que el Consell de Delegats ha decidit NO adherir-se a la
convocatòria de vaga d’alumnes, convocada per al dia 16 de febrer.

Consegüentment, el proper dimecres hi haurà classes amb la normalitat
habitual.

L’equip directiu

Dóna el teu mòbil

La campanya de recollida de mòbils continua oberta. De moment n’hem recollit 11.
Segurament encara en deus tenir per casa, de mòbils que ja no utilitzes. Doncs actua en positiu i deixa’ls a Consergeria.
Et recordo l’enllaç que informa sobre aquesta campanya.… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2011/12

Dates de preinscripció i matrícula curs 11/12

ESOPreinscripció        Del 14 al 25 de febrer de 2011Matrícula              Del 6 al 10 de juny de 2011

BatxilleratPreinscripció        Del 9 al 20 de maig de 2011Matrícula              De l’1 al 7 de juliol de 2011

Viatges curs 10/11

Viatges i sortides de més d’un dia curs 10/11
Enguany es faran diversos viatges i estades amb almenys una pernoctació fora de casa:

• 2n ESO. Treball de síntesi a l’Escala La Mediterrània: passat, present i futur. Del 8 al 10 de juny.
  • 3r ESO (alumnes de… Llegeix més»