Alumnes d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques i de Telecomunicacions amb la unitat mòbil Televés

Els aumnes d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques i de Telecomunicacions, com a benefici de formar part del programa educatiu Televés skillAlliance, van poder utilitzar les instal·lacions de la unitat mòbil de Televés per a la realització de diverses pràctiques.

En aquesta unitat mòbil els alumnes van poder conèixer les novetats tecnològiques que s’instal·laran properament en les nostres llars, com per exemple:

• ICT 2, amb la nova generació de TDT.
  • Xarxa ICT2, simulació i mesures
  • Equipament tipus F,  fusionadora de fibra òptica, certificador de dades i mesurador de camp, dels quals ja en disposa el centre.
  • Moduladors digitals (Gama TOX)
  • Transmoduladors de satèlit (Gama TOX)
  • Transmissors de fibra òptica (Gama TOX)
  • Control de capçaleres (CDC)