Taller “Sexe en el cervell?” als alumnes de batxillerat

El passat dimarts 15 de gener, entre les 9 i les 11 h, la professora de Psicobiologia de la UdL Ester Delfils va impartir un taller anomenat «Sexe en el cervell?», sobre com funciona el cervell d’un noi i d’una noia, als alumnes de 1r i 2n de batxillerat de l’INS Milà i Fontanals.
En aquest taller es va abordar, mitjançant diverses activitats interactives i vídeos, les diferències sexuals humanes (anatòmiques, fisiològiques i de comportament).  Es va parlar de les dicotomies de sexes i gèneres, així com de la orientació sexual i la identitat de gènere. Des d’una perspectiva científica, es van desmitificar algunes assumpcions errònies sobre aquests temes. També es va parlar de quines són les aportacions recents de les neurociències a la comprensió del que és el nostre principal òrgan sexual: el cervell.