Sortida de 1r de Batxillerat a Montserrat

El divendres 29 de novembre els alumnes de 1r de Batxillerat van realitzar una sortida de tot el matí al Parc Natural de la muntanya de Montserrat.

Dins del marc de l’assignatura d’Educació Física s’organitzà una cursa d’orientació al medi natural. Es van dividir els 49 alumnes assistents en quatre subgrups, que tenien l’objectiu d’assolir en primer lloc els cinc controls d’un recorregut de deu quilòmetres, que finalitzava a les Coves del Salnitre de Collbató.

En aquest punt, dins del marc de l’assignatura de Ciències per al Món Contemporani, s’hi realitzà una visita guiada de les Coves del Salnitre, com a punt i final a una sortida cultural, i físicament força exigent.

A més a més, també ha estat una sortida de cohesió de grup i coneixement mutu dels diferents batxillerats. Això és una cosa que els mateixos alumnes han valorat molt positivament.