XERRADA SOBRE EL CONTINENT ÀFRICA

El dilluns 26 de febrer, va venir en Jordi Pons a donar una xerrada sobre Àfrica en l’assignatura de Cultura i valors ètics als alumnes de 4t A .

En Jordi és professor i biòleg però s’ ha passat gran part de la seva vida viatjant per tot el món, coneix molt bé el continent africà i ens va explicar com viuen, com són i  els principals problemes que tenen actualmet. En Jordi està molt compromés en temes humanitaris i col·labora en diferents ONG’s. Ens va explicar moltes anècdotes personals que van captar tot l’interès de l’alumnat.

Aquí us deixem l’àlbum de fotos de la xerrada.