VI Conferència Catalana Tinguem Cura del Planeta

Ahir dimarts, 27 de febrer, es va celebrar a la casa del Mar de Barcelona la VI Conferència Catalana Tinguem Cura del Planeta. En representació dels delegats verds del nostre centre,  el Gabriel Vera, l’Albert Pros, la Júlia Qin Bitrià, l’Aina Marcé i la Wisal Douai van exposar el projecte de recuperació de la platja de les Madrigueres.

Durant el matí, després de la fira d’experiències,  l’alumnat es va distribuir en grups de treball i va tractar els problemes ambientals locals, les responsabilitats i les accions a realitzar per al desenvolupament sostenible. La tarda va tenir una caire més lúdic, es van realitzar tallers de comunicació de cant, de ball, de dibuix i per últim, en l’acte de cloenda,  l’alumnat va llegir el manifest.

Els antics representant que van anar a la Rioja van ser els reporters i reporteres de la jornada. Podeu seguir les seves publicacions al twiter i a l’instagram  #confint #EscolesVerdes #EscolesSostenible @escolesXESC @premsa_sostenible.

Us deixem l’enllaç a l‘àlbum de fotos.

En definitiva, va ser una jornada on la responsabilitat i la voluntat de canviar les coses eren ben paleses!!