Tres alumnes de l’Institut Mediterrània entre les millors puntuacions a les proves Cangur 2018

El passat 15 de març de 2018,  un centenar d’alumnes de l’Institut Mediterrània van participar a les proves Cangur organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques. En aquestes proves han participat uns 113.000 alumnes de primària, secundària i batxillerat d’arreu de Catalunya.

Una vegada publicats els resultats, ens plau anunciar-vos que tres alumnes del nostre institut s’han posicionat entre les millors puntuacions de les proves de tota Catalunya. En David Sánchez Garcia, de 1r d’ESO entre el 2% de les millors puntuacions, la Lara Gálvez Romero, de 2n d’ESO entre el 5,4% i l’Íngrid Corés Medina de 3r d’ESO entre el 2,4%.

El proper dilluns, a la diada de Sant Jordi, l’institut entregarà un diploma i un petit obsequi als millors de cada nivell.

Felicitem a tots els participants i en especial als tres millors pels extraordinaris resultats. Moltes gràcies a tots i a totes!

Us deixem l’enllaç a l‘àlbum de fotos.