“Treballem per projectes” Fase de tancament

Tot just fa dues setmanes els alumnes de 1r i 2n d’ESO han dut a terme les tasques de la fase de tancament de la proposta d’aprenentatge globalitzat  “Treballem per projectes”. L’alumnat va rebre l’encàrrec de transmetre a les famílies què implica la metodologia del treball per projectes. En grups cooperatius, han recollit els seus aprenentatges sobre aspectes com ara l’ús de l’EVA (Espai Virtual d’Aprenentatge) i del quadern; el mètode científic, basat en la formulació d’hipòtesis i l’experimentació; i l’autoavaluació i la coavaluació (avaluació d’un mateix i dels companys del grup).

Ho han sintetitzat en una presentació digital (Google Diapositives) i n’han fet una exposició oral, que han gravat per tal de poder mostrar a les famílies. Per afavorir l’intercanvi d’idees, s’ha demanat que els pares i mares compartissin les seves impressions en un document escrit.