Treball de Síntesi 2n ESO

El passat divendres dia 16, i dins el marc del treball de síntesi, un grup d’uns 50 alumnes de l’Institut Mediterrània vam anar a fer una ruta per identificar elements medievals que encara romanen al Vendrell, amb la grata companyia de Gerard Guinovart, membre del Centre d’Estudis Penedesencs i gran coneixedor de la matèria. Seguirem un itinerari que començà a la Plaça Nova i seguí tot el perímetre de les muralles, fins arribar a la Plaça Vella. Durant el trajecte vam alternar explicacions amb dinàmiques de grup que volien acostar als alumnes la realitat que vivia el Vendrell medieval i la seva vinculació amb el Monestir de Sant Cugat. Des de l’Institut Mediterrània valorem molt positivament aquesta aproximació de l’aprenentatge a l’entorn inmediat dels alumnes i el seu patrimoni, i esperem que aquest sigui l’inici d’un treball més profund d’aquest patrimoni.

Agraïm de nou la col.laboració del Gerard Guinovart, i l’emplacem a continuar col.laborant amb l’Institut. Moltes gràcies Gerard!

Visioneu l‘album de fotos d’aquest magnífic dia