Teatre: In your mind

Ahir dimarts vam tenir l’honor de veure, al teatre Àngel Guimerà,  la representació dels  alumnes de l’optativa d’Arts Escèniques de 4t d’ESO  ‘In your mind’  que aborda diferents malalties mentals.

No tenim paraules per expressar el còctel d’emocions que ens van transmetre per l’al·lusió al respecte, l’amor, la confiança, la tolerància, l’amistat… que sempre hem de tenir presents en el nostre dia a dia.

El nostre agraïment al professor Òscar Solé per fer-nos commoure amb l’obra i per acompanyar els alumnes en un projecte tan gratificant i alhora tan pedagògic i humà. Aquí us deixem l’àlbum de fotos de la representació.