Sortida a Montblanc 2n ESO

Aquest passat 19 d’abril es va realitzar una visita cultural a  Montblanc amb la participació dels alumnes de 2n d’ESO de l’INS Mediterrània. El recorregut es va iniciar en una de les portes d’accés que s’obren al recinte emmurallat de la vila amb les explicacions acurades  de l’Òscar Solé, que ens va instruir amb els seus coneixements sobre l’edat mitjana.

Als alumnes sel’s va lliurar un dossier didàctic on anaren apuntant totes les qüestions vinculades amb la ciutat al llarg dels diferents punts que es van recórrer fins arribar a l’esglèsia. L’estada va ser distesa i animada i tots plegats vam aprendre força coses interessants sobre la història, cultura i art d’una vila, que presentava un aspecte magnífic malgrat fer un dia gris i ennuvolat.

La visita fou tot un èxit per l’interès i seguiment que va despertar i el comportament més correcte de gairebé tots els alumnes, que van gaudir, conjuntament amb els professors acompanyants, de l’estada en aquesta formosa vila de la Conca de Barberà.