Projecte Motiva’t Sortida Garbí

Els alumnes que formen part del projecte Motiva’t van visitar l’escola d’educació especial El Garbí d’El Vendrell. La proposta d’anar a veure aquesta escola va sorgir dels mateixos alumnes. Dies abans van preparar la sortida amb moltes ganes i il·lusió.

Dimecres a primera hora un total de 8 alumnes ens vam dirigir a l’escola. En l’arribar vam fer diferents dinàmiques de presentació per conèixer-nos els uns als altres. A continuació, els alumnes de l’escola ens van ensenyar les seves instal·lacions. Seguidament, vam fer un taller de cuina tots junts de forma cooperativa, vam elaborar creps tant dolços com salats. Després ens els vam menjar plegats perquè els alumnes poguessin seguir interactuant entre ells de diferents temes. Un cop esmorzats, ens vam dirigir al pati per jugar un partit de futbol i acabar amb una fotografia de grup, molt bonica i emotiva.

L’activitat va servir per conèixer aquests alumnes, les activitats que fan i adonar-nos que no hi ha tanta diferència entre uns i els altres.